Ce ipocrizie...


PAREREA MEA: Cand eram mai mici toata lumea ne zicea ca sa mergem la biserica sa ne rugam la cel de sus ca ne ajuta. Da corect , dar cand ziceau puneti niste bani in cutia milei ca o sa va ajute Cel de sus. Cand eram mici nu ne interesa ca nu erau banii nostrii si era pentru un gest nobil. Acum insa cand te gandesti ca banii nu sunt impozitati preotii pot face ce vor cu ei nu neaparat sa ii dea la cei care au nevoie de ei, ii pastreaza pentru "cauze spirituale". Cica preotii trebuie sa fie umili, sa se multumeasca cu putin si ei vor catedrale gigantice , cat mai multe biserici , casa parohiala palat ca si la regi. Si ce imi place mie cel mai mult ii Vaticanul: aia ii teoretic si practic esenta religiei in ziua de azi, cel mai micut stat, cu cei mai mari dintre cei mari, umili ca de obicei cum trebuie sa fie oamenii sfinti: un exemplu ar fi orasul facut din marmura cu palate nu mari doar foarte mari. Ce sa mai zici altceva: toate is de prisos, si cand ii mai aud la TV ca mai zic ca au salarii mici. Da cele oficiale nu is foarte mici dar merg , insa cele neoficiale is "huge".
A si cea mai tare faza care mi s-a intampla mie si lui cumnatumeo. Eram la o trecere de pietoni asteptam sa se faca verde si cumnatumeo are parul mare. Vine o maicuta la el si zic " Cristi tu porti chipul Mantuitorului. Nu cumperi o icoana cu 20 lei" deci din respect nu am ras dar ma abtineam cu greu si a continuat. " Nu cumpar doamna ca nu imi trebuie." "Dar poti chipul Domnului" "Pot sa il port dar tot nu cumpar".
Deci tot ce am scris mai sus nu ii doar parerea mea multi o spun dar o spun pe ascuns ca cica sunt oameni religiosi.

3 comentarii:

  Berenyi Andrei-Gabriel

27 decembrie 2009 la 04:25

Chiar stateam ieri la un ceai cu o persoana de la Blog Meet si vorbeam despre salariile preotilor. Sa zicem ca de Luni pana Vineri castiga 100 de milioane. Sambata si Duminica inca 100 de milioane. 200 de milioane x 4 saptamani = 800 de milioane. 100 de milioane taxele, 100 de milioane salariile angajatilor. Si cu 600 de milioane ce faci ?

  Daniel

1 ianuarie 2010 la 10:58

Hai ca am ras bine cand am citit comentariul anterior. Ce film SF ai vazut in care se intampla lucrul asta?:))) Cred ca e cea mai buna gluma pe cre am auzit-o vreodata. 200 de milioane pe saptaman. Nu mai bine zicea si ca sunt 200 de milioane de euro?:)) Ce va mai place sa judecati fara sa stiti. Salariul unui preot este fix in fiecare luna. Si nu o sa gasiti niciodata ceva de genul cum e in comentariul anterior. Preotul nu face ce vrea cu banii bisericii. Tine minte lucrul asta.

  Crus4d3r

1 ianuarie 2010 la 13:21

Eu am scris acolo .."parerea mea" ce am vazut si ce mi-au spus altii .. nu stiu ce salar are si sincer nu ma intereseaza .