3 August

Ce s-a intamplat atunci, sa vedem: atunci a declarat Germania razboi Frantei, James Hetfield solistul trupei Metallica s-a nascut, ziua independetei pentru Nigeria si am aparut eu pe lume. De ce am insirat atatea ? Ca sa para mai interesant nu sa par eu mai important.

Sa zicem ca s-a irosit un sfert din viata mea, ca nu sper la mai multe, dar a fost de bine pana acum cred. Au fost 3 etape nasterea, cunoasterea si libertatea. Cea mai urata combinatie posibila dar din care is facut eu.

1. Cu aceasta ocazie le multumesc tuturor oamenilor care au avut grija de mine cand nu puteam. Parintilor mei care nu m-au dat spre adoptie dupa ce am iesit, din greseala cica.

2. Merci prietenilor adevarati si cei prefacuti de la ei am invata lucruri bune, lucruri tampite rau de tot si lucruri care nu o sa imi foloseasca "veci" dar e bine ca le stiu si bineneteles lucrurile de care sa ma feresc pe viitor (fistic, caini mici, scrutaturi pe munte, blonde cu tate mari..)

3. Libertatea la 18 ani ii cea mai mare enigma din totdeauna. Libetatea ti-o incepi tu cu un pic de ajutor din partea tuturor. Esti liber cand te simti bine, cand esti cu cei dragi, cand nu te intereseaza nimic din jurul tau.

Inspiratia pentru grafica, arta, fotografie nu este o etapa, ea a venit de la sine si din numeroasele situatii in care am fost, fie ele bune sau rele. Inspiratia a venit din modestia mea suprema care niciodata nu se vede desi eu am toate calitatile din lume mai putin modestia.

PS. Nu am stiut nici macar in ce zi imi pica ziua.
PS2. Am scris-o mai repede pentru ca eu plec si sa nu uite lumea cand is nascut (modestia).

1 comentarii:

  robbie

30 iulie 2010 la 10:30

la multi ani de pe acum.... sa nu uit, nu de alta :D