"Tzapa" de football

Puteam sa jur dar ii frumos sa mai visezi din cand in cand. Dupa cum probabil ati auzit sau vi s-a spus. Marco Delvecchio a fost o tzapa maree de tot. Fc a tinut o laba tot timpul pentru a-si face reclama sau pur si simplu din neputinta de a se interesa. Omul de legatura care, cica, ar fi facut contractul cu AS Roma, s-ar putea sa nici nu fie la club. Nici macar nu a tresarit careva sa se uite pe contract si sa-l verifice. Cele doua ambulante, contractul cu Orange, autocarul pentru echipa si jucatorul sunt doar niste aluzii sau iluzii ale unor oameni destul de creduli sa creada tot ce li se zice. Fischoff a spalat putina si a plecat in Ungaria, cred ca s-a emotionat prea mult la Baia Mare. Motivul principal pentru absenta lui Delvecchio la Baia Mare au fost banii, bun am inteles, dar restul ?

“Vizavi de cazul Delvecchio pot sa va spun ca era vorba initial despre o colaborare neretribuita, dar in momentul in care am vorbit cu el ne-a cerut o suma de instalare peste puterile noastre si am convenit ca este mai bine sa nu il luam”, a adaugat Hotico. Mi-am schimbat pentru o saptamana parerea despre FC, dar acu revin la cea initiala "WC" Baia Mare a ramas la fel.

0 comentarii: